zondag 2 augustus 2009

Iris



Hallo Galgo Aid Team,

Met ons gaat alles goed en met de hondjes eveneens.

Iris is een lieve en aanhankelijke hond.
We hebben er veel vriendschap van.
Ze speelt graag en ligt ook graag in haar zetel.
Iris en Leyka spelen samen en lopen ook graag achter elkaar.
'T is een leuk zicht om ze samen in actie te zien.
We gaan elke dag met ons vieren een wandeling maken
en dit doen ze héél mooi samen.
Precies of ze elkaar al jaren kennen.

Ze eet goed en is ondertussen toch al wat bijgekomen.
'S avonds als we gaan slapen gaat ze mooi met ons mee
in haar grote bedmand liggen
en daar kan ze soms liggen zoals een klein kind.

We zijn superblij met haar aanwezigheid en
dat we haar een goeie thuis kunnen geven.
We zouden haar niet meer kunnen missen.

Groetjes,
Gunther, Nathalie, Leyka en Iris

3 opmerkingen:

  1. Lieve Iris,
    Voor dood achtergelaten in Spanje,
    maar gelukkig op tijd gered.
    Jij verdient echt een super gelukkig leven,
    en het ziet ernaar uit dat je dat nu gevonden hebt. Geniet ervan meisje !
    Bij ons heb je altijd een plaatsje in ons hart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn mooie meisje.
    Ik weet nog dat ik zei, ik een galgo nee dat is mijn ras niet :-) Ik ben een retrievermadam :-)
    Maar jij mooie zwarte, jij hebt dat helemaal verandert. Dat happy hoofdje, die blik in je ogen stralend van ondeugd

    Geniet van je mooie leven bij je baasjes, jij verdiendt het gewoon.
    Weet je hebt een speciaal plaatsje in mijn hart hé

    dikke kus en knuffel
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nathalie (fiere mama van Iris)5 augustus 2009 om 23:08

    Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.
    Ons meisje is in een goed nestje gevallen.
    We houden zielsveel van haar en zijn fier dat we haar geadopteerd hebben en haar een nieuwe thuis hebben gegeven.
    ' T is een lieve en brave meid.
    Samen met haar vriendinnetje Leyka zijn we nu een gelukkig gezinnetje van 4.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen