woensdag 4 november 2009

Annika werd Nika en is nu Nikita !

Nikita mag voor altijd in deze mooie zetel slapen !
Eindelijk is ons meisje thuisgekomen.



Ik weet nog dat Anita en Ingrid V/D hier een huisbezoekje kwamen doen voor een opvangerke van GAE. En ja ik weet ook nog heel goed dat ik heel hard geroepen heb "ikke ne galgo, zo'n smalle rat nooit ben een retrievermadam".
Tot ik in Samuga haar ogen keek, mijn prinsesje !

Het huisbezoek was voor opvang van Anika, Sandra en Esparta beter gekend als Nikka, Daika en Luna. Maar Nikka werd geadopteerd voor ze in opvang kon komen, dus kwamen Luna en Daika in opvang die al snel een goede thuis vonden.
Op onze eerste wandeling die we mee deden kregen we Nikka dan toch nog in het echt te zien en wat vond Sjoerd haar toen al mooi.

Toen kregen we de vraag of we Nikka niet konden opvangen omdat ze afgestaan zou worden wegens verlatingsangst. Hier moesten we geen seconde over nadenken en stemden onmiddellijk in. Van verlantingsangst was hier geen spoortje te bekennen en zelfs de bench training ging heel vlot.

Al snel vond Nikka voor de 2e keer een nieuwe thuis, maar deze keer klikte het echt niet ts Nikka en haar nieuwe hondenvriendje.

En dus kreeg ik op zaterdagavond Anita aan de telefoon, die eigenlijk niet goed wist hoe ze het moest vragen, dus heb ik zelf maar gezegd als het moet dan komt Nikka maar terug naar hier al moet het nog deze avond.
Zo gezegd zo gedaan en enkele uurtjes later kwam Nikka aan vanuit het verre Bilzen.
Zelfs de mensen die Nikka geadopteerd hadden zagen wat er met Nikka gebeurde namelijk "Nikka kwam terug thuis".

Volgens mij had Nikka dit plannetje al in haar achterhoofd vanaf de moment dat ze in Spanje vertrok :-).
Een nieuw begin in haar enige echte thuis met een nieuwe naam NIKITA !

Nikita je bent thuis nu en geniet ervan.
Gwen en Sjoerd

Het GAE team wil Gwen en Sjoerd bedanken om Nikita een liefdevolle
thuis te geven in een stabiele roedel waar ze zich thuis voelt.

2 opmerkingen:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=l9wBEA_PYnE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij om te lezen dat Nikita(nika)haar
    plaatsje gevonden heeft.Gwen geef ze nen dikke knuffel van ons.Nu kunnen we het
    afsluiten met een gerust hart,maar we zullen haar nooit vergeten groetjes van uit Kieldrecht

    BeantwoordenVerwijderen