donderdag 24 december 2009

Een SMS van Indy

Het ziet ernaar uit dat Indy eindelijk zijn mandje gevonden heeft.
Zo zie je maar ... moeilijk kan ook en de aanhouder wint.
Ook als is onzen Indy 'iets meer pointer' dan galgo,
toch blij dat Elke hem gered heeft uit het dodingsstation ...

Want, ook al zijn we Galgo Aid ... als je oog in oog staat met deze
schat, dan weet je waarom we hem toch een kans hebben willen geven !




SMS van Indy (en zijn baasje):


Met Indy alles goed.
Is de hele nacht braaf en hij eet goed.
S' nachts blijft hij braaf in z'n zetel liggen tot z'n baasje wakker is.

En na zijn vroege ochtendwandeling volgt zijn ontbijt.
Het humeur van de kat :-)
Hij kan het niet verdragen dat ze hem nog niet echt moet en begint dan zijn beklag te doen !
Mooi om zien en horen ;-D

En voor de rest een normale jonge hond die grote avonturen beleeft en graag alle kanten met z'n neus in zit :-)
Hij moet natuurlijk nog veel leren,
maar dat is juist het mooie ervan hé.

Groetjes J.J. en Indy

1 opmerking:

  1. Lieve Indy, na maanden in opvang wensen we jou van harte een fijne thuis. Toen ik je van de luchthaven ging ophalen vond ik je al meteen een schat van een hond en ook ons eigen Bo wou jou volgens Gwen 'wel adopteren'. Ik weet wie en wat je bent, want je bent zoals mijn eigen schat ... Geen zuivere galgo of podenco, maar wel een tof energiek zot geval dat heel veel liefde te geven heeft. Ik duim voor je lieverd ! Toi toi toi Anita

    BeantwoordenVerwijderen