maandag 14 december 2009

Oudjes

Er zijn zo van die lieve oudjes,
afgedankt voor bewezen diensten,
vaak nadat ze vele pupjes ter wereld gebracht hebben.

Gered door onze medewerkers in Spanje, en dan ...
Dan blijven ze jaren in het asiel zitten,
want ze zijn te oud, en niemand wil hen nog adopteren !
Ze zien alle jongere galgootjes vertrekken, 1 na 1,
op weg naar een beter leven.

Update
Salome heeft al een goede thuis gevonden, in Spanje dan nog wel.
Ook Carmina heeft intussen via GIN Engeland een goede thuis gevonden.

Voor Carmina zoeken we nog een warm mandje !

Salome


Carmina

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook een oudje geadopteerd een paar jaar terug en ik moet zeggen dat wat ik van haar krijg eigenlijk echt onbetaalbaar is. Leeftijd speelt eigenlijk geen rol vind ik want ik heb zelf ook ettelijke honden die aan jonge leeftijd zijn overleden dus waarom zou een oudje niet nog ettelijke jaren mogen genieten van een prachtige thuis? Op sterven staat immers geen leeftijd en wat is er mooier om te weten dat zo'n oudje toch nog een paar mooie jaren heeft gekregen omdat wij ze geadopteerd hebben.

    Groetjes,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen