zaterdag 5 december 2009

Sinterklaas

Kom Jano, ik zal uw pootje vasthouden, want ik heb gehoord ...
vannacht komen Sinterklaas en Zwarte Piet ... uit Spanje !

Niet bang zijn Bo,
ik zal ervoor zorgen dat ze u niet terug meenemen naar Spanje.

De volgende ochtend:

Seg Jano, zie eens wat ze hier vergeten zijn vannacht ...
Zwarte Piet is zijn pet vergeten ha ha


En, ben ik een mooi zwarte pieten meisje ?
Zet gij die pet ook eens op Nootje, komaan


Awel, ge staat ermee Jano, knappe vent !
Alleen moet ge nog leren lachen voor de camera,
maar dat komt wel, ge kunt ni alles ineens leren he

2 opmerkingen:

  1. Niet te doen seg. Ik vraag mij soms echt af wie er hier zotter is: " de hond of het opvanggezin "

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahum ... laten we hier nu niet het hele gezin bij betrekken ... Maar idd, de opvangmama, die heeft een kronkelTJE :-)

    BeantwoordenVerwijderen