woensdag 13 januari 2010

Mega Indy

... is nog steeds MEGA !



Zoveel is duidelijk na onderstaand mailtje van zijn nieuwe baasje !

Hallo Galgo Aid,
Hier een berichtje van Mega Indy.
Met mij is alles goed want m'n baasje wil me niet meer kwijt.
We zijn leuke trukjes aan het leren en dat vind ik leuk
al is het maar om de snoepjes die ik dan krijg.
Niet meer trekken aan de leiband moet ik nog leren,
maar dat gaat wat langer duren want daar krijg ik nog geen snoepjes voor.
Ook alleen zijn kan ik nog nie lang maar dat is eigen m'n baasje z'n
eigen fout want hij komt 3 keer per dag zien of ik hem niet mis en daar kan ik toch niets aan doen he. Ja en dat ik graag dingen van m'n baasje steel en dan warm of koud speel dat wisten jullie al zeker he of vergis ik mij ???
M'n baasje kijkt en lacht naar mij en zegt dat ik een deugniet ben,
maar ik ken dat woordje nog niet.
We gaan ook minstens 1xper dag een lange wandeling maken want
dat hangt er vanaf hoe vroeg hij wakker is en hoeveel plaats ik in de zetel (daar valt ie meestal in slaap)heb ingenomen gedurende de nacht.
In ieder geval, we laten zeker nog van ons horen want moet toch vertellen wat ik zo al bijgeleerd heb dan he.
grtj van ons

1 opmerking:

  1. Dat klinkt echt helemaal als onzen Indy ! Way to go ! hihi, heerlijk toch ...

    BeantwoordenVerwijderen