vrijdag 15 januari 2010

Sneeuwpret in Waregem

Ook bij Ingrid, onze adoptieverantwoordelijke,
'genieten' de woefkes nog van de 'laatste' sneeuw ...
Alhoewel ze eigenlijk liever lekker warm binnen blijven liggen,
moeten ze toch af en toe noodgedwongen naar buiten.
Om een beetje te ravotten in de tuin of ... voor een fotosessie !


Ons Grey'tje Ivan


Ons Mori, een lieve maar pittige tante,
die regelmatig wordt ingezet als 'testhond' tijdens een huisbezoekje




Ons Nieva, die haar naam niet gestolen heeft ... 'sneeuw'


Maar die desondanks toch terug naar binnen wil.
Genoeg foto's genomen vrouwtje, het is te koud !

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's van een deel van uwe kroost Ingrid, Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vannieuwenhuyse Ingrid15 januari 2010 om 14:55

    Als ik mijn ganse kroost er moet opzetten dan is het Gae-weblog direkt helemaal gevuld vrees ik. De meeste van mijn hondjes zijn ook niet echt aan de kou en liggen veel liever lekker warm binnen. Ik heb het hondenluik moeten afsluiten langs binnen want anders was het zeker niet gelukt om fotokes te trekken. De bedorven scheetjes zijn net als hun vrouwke allergisch aan de koude.

    BeantwoordenVerwijderen