vrijdag 19 maart 2010

Llena bij de kapper


Wat is dit nu ?
In Belgie regent het dus binnen ook of wa ?


Ah, gelukkig, ik word ook afgedroogd met een warm handdoekje
Hmm, best wel lekker hoor *geniet modus aan*


Ff checken of ik wel helemaal spic en span ben
Ne se, 'k zie er just gelijk nief uit


Aha, dus daarom moest ik naar de kapper, mijn nieuwe baasjes komen eens naar mij kijken ! Ja ja, kijk maar goed, zelfs achter mijn oren ben ik proper


Als goede roedelleider komt Buck even kijken welk vlees we in de kuip hebben he, enne, ja hoor, Buck zag dat het goed was


Wel vermoeiend hoor zo'n dagje pfff

Met dank aan opvangmama Gwen die niets aan het toeval overlaat

En ... met dank aan Nathalie Wijns van Hondenkapsalon Bogito
Achterheide 6
2288 Bouwel (Grobbendonk)
+32 (0)498 23 45 97
nathaliewijns@telenet.be

Bedankt voor je bijdrage aan het goede doel ! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten