donderdag 13 mei 2010

Duveltje (Petete) is geadopteerd

'Tot Ziens gedichtje van opvangmama Gwen'

Mijn kleine Duveltje,

Heeft vandaag zijn opvangnestje verlaten,
en wat deed het ook dit keer weer pijn om er 1’tje te laten gaan.
En bij Duveltje deed het nog wat extra pijn,
omdat hij mij helemaal lag van karakter.
Standvastig probeer ik vast te houden aan mijn principe
van zelf nooit een pup te adopteren.
Niet dat niemand anders geen pup mag adopteren hoor,
want ik begrijp perfect dat het misschien niet voor iedereen even makkelijk is om een volwassen hond te adopteren.

Ik hoop dat ik Duveltje op korte tijd veel heb kunnen leren
en hij groeit ongetwijfeld uit tot een geweldige hond.

Sorry Duveltje dat ik je moet laten gaan en dat je het mss niet helemaal begrijpt.
Maar ik verzeker je, je nieuwe baasjes zijn geweldige mensen die heel goed voor je gaan zorgen.
Echt waar dat beloof ik je.

Dag Duveltje
Doe het goed hé en probeer ons niet te vergeten, want wij vergeten jou ook niet.
Enne, zeg maar tegen je baasjes dat ze de website van Galgo Aid in ’t oog moeten houden,
zodat we je nog eens terugzien op een wandeling hoor !

En gaan je baasjes op vakantie ... en wil je nog eens komen logeren ?
Je bent altijd van harte welkom
Wijzelf en je stiefbroertjes en zusjes zullen je met open armen ontvangen.

2 opmerkingen:

  1. Petete en Camieltje, dat komt zeker goed ! Daigan zijn grote broer zal hem wel missen denk ik, en ook stiefmama Samuug ... In ieder geval, ons Duveltje gaat een mooie toekomst tegemoet. Gwen en Sjoerd, dikke chapeau en bedankt dat we onze pupjes altijd bij jullie mogen droppen en dat ze bij jullie een supergoede basisopvoeding krijgen, dank je ! Anita X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. este Opvang Mama,

    Daar ik zelf niet zo heel goed kan typen heb ik het aan m'n baasje gevraagd om 'n woordje te doen. Iedere ochtend sta ik héél vroeg op, samen met mijn oudere broer en proberen wij de haan voor te zijn. Telkens zijn onze baasjes daar om ons te verwennen en kunnen voor dag en douw een frisse neus halen in de grote tuin. Ik heb zelfs al 'n heerlijke fauteuil tot de mijne gemaakt, dan voel ik als n Egyptisch prinsje. Laat ik zeggen: in het weekend is het even druk als bij Gwen, maar al mijn broertjes lopen dan op twee beentjes. Soms als ik zo lig te dromen denk ik aan jou en aan de leuke tijd die we hadden. Ik zal die nooit vergeten, je blijft altijd mijn mamma. Veel liefs en tot snel op de blog...... veel kusjes van Ramses!

    BeantwoordenVerwijderen