zaterdag 5 juni 2010

Nieuws van Nora !!





Hallo,

Ik heb eindelijk wat fotootjes van Nora die ik kan doorsturen!

Het zijn fotos getrokken in het wandelbos, vlak bij ons. Ik had ze meegenomen naar een picknick met een aantal vrienden. In het begin was ze vrij bang (vandaar dat haar staart altijd tussen haar benen zit), maar na een tijdje kwam ze wel los.

Met Nora is trouwens alles heel goed. Ze is wel een beetje verdikt maar niet problematisch : ) er mocht nog wel wat bij he .

Ze is nog altijd heel speels en lief en wordt heel graag gezien.

Mijn zus en ik hebben ondertussen ons rijbewijs dus zulle we binnenkort zeker eens mee gaan wandelen!



Groetjes,
Sarah en familie

________________________________________

1 opmerking:

  1. Super te zien hoe goed het met Nora gaat, dank je dat jullie zoveel geduld en begrip voor haar hebben !

    BeantwoordenVerwijderen