dinsdag 1 juni 2010

op de valreep ... Mei-maand, feestmaand :-)

Hoi iedereen,

Mei-maand, Feest-maand,

Gezellig!! Mijn baasjes weten niet juist op welke dag in mei ik jarig ben, DUS!! Elke dag feest. Wat ben ik toch een geluksvogel (wat zeg ik hond)
Of nog beter gezegd (luxe-hond)


Hey hey, wat gebeurt er?


Wow er gaat hier iets gebeuren denk ik, mijn baasjes gaan ons weer eens verwennen maar ja ik ben jarig dus!!


Amai, is dat voor ons ??
Kippeworst en nog vannalles, lekker, het water komt er van in mijne mond.

Blazen zegt ons mama, seg ik ben gene mens hé, en op de hondenschool heb ik dat nog ni moeten leren ze!! Dus blaas het kaarsje zelf maar uit
dat we hier vlug ons buikje kunnen vullen.


Zogezegd zo gedaan en lekker dat het was ni te doen!! daarna was het de beurt aan onze baasjes en ja Daika doe je oogjes maar dicht want daar
mag je alleen van dromen hoor. (lekkere hesp).

2 opmerkingen:

  1. Ziet er ni slecht uit Myrna, wanneer mogen wij eens komen eten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mocht ik nie naar feestje komen?
    GROETJES ELIO

    BeantwoordenVerwijderen