dinsdag 28 december 2010

Nieuws van Canuto

Dag lieve mensen van Galgo Aid Allemaal.

Met mij gaat alles prima hoor!
Ik ben flink, eet goed (de ene dag al wat beter dan de andere) en speel veel met mijn nieuw vriendinnetje Panja.
Mijn baasje en ik zijn beste maatjes. Ik vind hem lief en hij mij (wat wil je nog meer?) Ik knuffel nog altijd graag, maar dat is hier geen probleem, hoe meer hoe liever voor mijn baasje. Iedereen hier vindt mij lief!

Ik heb hier veel speelgoed en een groot been om op te knabbelen. Soms noemen ze mij “Don Canuto” en dan voel ik mij natuurlijk belangrijk!!

Ik heb ook eens stiekem naar de pakjes onder de kerstboom gekeken en ja hoor, er liggen ook pakjes voor mij. … Zelfs de Kerstman is mij niet vergeten.

Horen jullie voor mij ook eens naar mijn broertje Canito. Als hij het ook goed stelt, dan ben ik gerust. Een dikke knuffel van jullie lieve “Kleine Canuto”




Don Canuto xxx

1 opmerking:

  1. Onze 2 kleine broertjes zijn beiden goed terecht gekomen, heel fijn !

    BeantwoordenVerwijderen