donderdag 10 maart 2011

Ru







Lieve mooie fantastische Ru !

Waarom moet dit jou nu overkomen ?
Net nu het zo goed gaat en je een eigen familie hebt !

Die rot uitslag slaat in als een bom.
Geen ontstekingweefsel in je achterpootje maar kanker !

We zijn bang en verdrietig en ook kwaad.
Het is zo oneerlijk, waarom jij !

Morgen, vrijdag, word je achterpootje geamputeerd.
Je bent in goede handen bij de dierenartsen van Kliniek Randstad.
Ook zij zijn vol lof over jou, zo'n mooi en lief diertje !

Onze gedachten zijn morgen bij jou en je baasjes !

We duimen voor je !

Dikke knuffel
Het GAE Team


Update 11 maart van Wendy, baasje van Ru


Hallo iedereen,

De operatie van Ru is goed verlopen vandaag. Morgenvoormiddag mogen we hem afhalen in de kliniek.(toch wel met een bang hartje) Hat zal even schrikken zijn als we hem terug zien, maar ik hoop zo dat het een beetje meevalt voor hem en niet te veel pijn heeft en dat we de juiste beslissing genomen hebben voor hem.

Mvrgr, Wendy.

15 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte voor Ru en zijn baasjes :-( Wij duimen alvast ook mee....

    Fran, pootje van Vigor en Wasko

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Rudolph, ik weet nog goed toen we je foto's doorgestuurd kregen ... en iedereen dacht aan Rudolph de Rednose Rendeer :-)
    Tot je aankwam en je ons allen veroverde met je prachtige innemende blik. De laatste wandeling konden je opvangouders niet meekomen, maar niet getreurd, je werd met de GAE mobiel opgehaald en kon mee gaan wandelen. Daar werd de afwezigheid van je opvangouders ruimschoots gecompenseerd. Je werd door velen in de watten gelegd en mocht zelfs rustig even in de keuken op een dekentje liggen, waar je af en toe iets lekker toegestopt kreeg een heel veel knuffels. En dan was het eindelijk zover, je mocht verhuizen naar je nieuwe familie in Geel en we hoorden niks dan lof over onze Ru. Totdat die 'ontsteking' op je pootje je weer parten begon te spelen ... en het vervolg kennen we inmiddels. Gelukkig ben je bij ons in Belgie en kunnen we al het nodige doen. Ik duim heel erg voor je lieve schat, meer dan je ooit zal weten ! Je bent in m'n gedachten en ook donderdag zal ik erbij zijn in de kliniek, om samen met je baasjes te horen en bespreken wat we kunnen doen. Dikke knuffel Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ru, het leven is niet eerlijk :-( Net nu je alles had om gelukkig te zijn, weg bent uit het vreselijke Spanje... nu komt dit verdict. Maar laat het niet aan je hart komen lieve schat. Samen met je nieuwe superbaasjes wordt er alles gedaan om je leven nog kwaliteitsvol te maken en je te laten genieten samen met hen van elke dag.

    Dikke x Elke en de hondjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij weten hoe hard de klap is als je zulk nieuws krijgt over je lieverd.
    Hier zijn alle vingers en pootjes gekruist voor Ru

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe oneerlijk kan het zijn eindelijk weg uit Spanje, bij je fijne baasjes en dan dit. Wij weten hoe verdrietig dit is. Ru is in goede handen bij jullie die er alles aan gaan doen om hem een kans te geven. Heel veel sterkte.Geef Ru een dikke knuffel van ons. We blijven de berichten van Ru volgen.
    Ans en Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het leven is inderdaad niet eerlijk. De woefkes hebben al vanal moeten meemaken in het vreselijke Spanje en als hun dan uiteindelijk een schone toekomst staat te wachten dan gebeurd er dit. Wil het geen mensen noemen maar de "personen" die vanalles aanrichten die worden precies geheiligd. Die komen niets tegen maar een ontschuldig iets dat al genoeg geleden heeft mag dat dan niet genieten van een beetje geluk in het leven? Blijven mee hopen samen met de familie van mooie Ru. Veel sterke alvast en dikke knuf voor Ru.
    Katja, Pascal, Gorka en Lao

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van ons allen wensen we Rudolf, het maatje van Xavier bij de laatste wandeling het allerbeste toe en veel knuffels de komende weken en maanden.

    Rita, Daniël, Geoffrey, Raoul en Xavier
    Luna en Iñaki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG....toen ik zijn foto op jullie website zag, was ook wel op slag verliefd en flitste het liede "Rudolph the red nosed raindeer" ook altijd door mijn hoofd....Hopelijk is met de amputatie van zijn pootje het kwaad in de kiem gesmoord, en kan hij toch nog van een verdiende tweede (of moet ik zeggen derde) kans genieten....Ik duim voor een geslaagde afloop. Groetjes, Kristel..Ons Borisje en onzen Milo duimen mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de pootjes van Lola en Lucca en de duimen van hun baasjes zijn allemaal omhoog! onze gedachten zijn met jullie morgen. hopelijk loopt de operatie heel vlot, de genezingsproces nog vlotter! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefste Rudolph,

    We duimen hier ook mee om een goed verloop van de operatie, laat ons hopen dat het gevaar hiermee ingedijkt is.

    Sterkte lieve schat, we wachten hoopvol op goed nieuws!

    Groetjes en dikke knuffel!

    Nadine, Davy, kids en dogs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve mensen,
    Zeer bedankt voor jullie steun allemaal, morgen staat het te gebeuren voor onze Ru, vanaf dan zal hij verder door het leven gaan op 3 pootjes. Ook wij hopen op een goede afloop,zodat hij nog een paar jaar kan genieten en de goede kant van het leven leert kennen,zonder pijn.Want hé: Na regen komt zonneschijn, nietwaar?
    En onze dikke vriend heeft deze zonneschijn nu wel dubbel en dik verdiend!!

    Vele groetjes van Wendy, Manuel en Ruben.

    Bedankt iedereen, en vooral ook Anita en Elke
    die altijd klaar staan met raad en daad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, lief en geweldig Ru'tje toch,

    Ik weet nog dat Anita mij een mailtje stuurde met foto's van jou toen je nog in Spanje was en nog Rudolph genoemd werd.
    Toen ik de titel van die bewuste mail nog maar las begon ik spontaan "Rudolph the Red-Nosed Reindeer
    Had a very shiny nose,... te zingen en kon het natuurlijk ook weer niet laten om dit als antwoord terug te mailen aan Anita.

    Een tijdje na je aankomst in België was er een wandeling van GAE waar ik je in real life zag.
    En IRL vond ik je nog 100x mooier dan op foto,
    een echte Black Beauty.
    Tijdens de wandeling werd je een beetje vriendje met "mijn" Mulato (1 van mijn opvangertjes en ook een BB).

    Ik was zo blij voor jou toen je je eigen 'gouden mandje' vond.
    Toen ik het nieuws hoorde dat het niet zo goed ging met je pootje vond ik dit zo erg en oneerlijk voor jou en je geweldige baasjes.

    Gelukkig ben je nu in België en kan en zal er alles uit de kast getrokken worden om jou weer beter te maken.

    Alle duimen zullen hier morgen overuren draaien voor een goede afloop, in gedachten zullen we de ganse tijd bij jou en je baasjes aanwezig zijn om jullie te steunen en alle hondjes hier hebben plechtig beloofd dat ze gaan pootjes crossed doen voor je.

    Dikke Knuffel!
    Sjoerd, Gwen en de woefjes.
    ~xxx~

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo iedereen,

    De operatie van Ru is goed verlopen vandaag. Morgenvoormiddag mogen we hem afhalen in de kliniek.(toch wel met een bang hartje) Hat zal even schrikken zijn als we hem terug zien, maar ik hoop zo dat het een beetje meevalt voor hem en niet te veel pijn heeft en dat we de juiste beslissing genomen hebben voor hem.

    Mvrgr, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zal er ook zijn zaterdagochtend Wendy. Ben ook zenuwachtig, alsof het mijn eigen hond is :-) Maar dat is natuurlijk ook een beetje zo. Soms vragen mensen waarom ik geen galgo heb en dan zeg ik, ja maar, ik heb er heeeeel veeeeel he, alleen wonen ze niet allemaal bij mij :-) We duimen voor onze Ru en ik kan niet wachten hem terug te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag allemaal,

    Na 1 nachtje in de kliniek kwamen mijn baasjes en Anita mij ophalen.Voor de rit met de auto naar huis mocht ik bij mijn baasje op de achterbank liggen, met mijn hoofd op schoot: zo was ik heel rustig in de auto en heb ik genoten van de knuffels. Eénmaal thuis heb ik vooral veel geslapen en af en toe even naar buiten voor een plasje. Tijdens de nacht is mijn baasje bij mij gebleven want die kap rond mijn nek vond ik maar niks en had ik graag uit gedaan. De volgende morgen voelde ik me al een beetje beter; ik heb zelfs al heel even gespeeld met mijn knuffel. Ook heb ik flink gegeten want wat had ik honger na een dagje vasten,ik ging zelfs regelmatig naar de kast waar mijn koekjes liggen, zo wist mijn baasje dat ik er nog wel een paar extra wou:-)Het lukt me wel op 3 pootjes, maar ik ben nog heel voorzichtig omdat ik nog een beetje bang ben om uit te schuiven. Wat heb ik vandaag genoten, mijn baasjes zijn de hele dag bij mij en bedienen me op mijn wenken.Hopelijk gaat het morgen nog een beetje beter met me.

    Alvast bedankt iedereen voor de pootjes en knuffels en de steun de voorbije dagen.

    Groetjes, Ru en zijn baasjes.

    BeantwoordenVerwijderen