zondag 13 maart 2011

Een berichtje van Avril

Hallo,

Reeds 2 jaar zijn mijn prinses en ik samen.
Ondanks een moeilijke start omdat Avril heel ziek werd na 6 weken gaat alles nu opperbest. Eerst wist ze niet goed waar ze nu thuis hoorde ... In de kliniek ? In Waregem bij haar opvangmama Ingrid waar ze soms verbleef zodat ik niet steeds met de trein over en weer moest reizen, of ... bij mij ?
Maar toen ze het eindelijk door had dat ik haar nieuwe baasje was,was de zaak snel beklonken. Mijn Fieke zoals ze nu heet en ik zijn onafscheidelijk. Nog nooit heb ik haar een standje moeten geven of iets moeten aanleren. Ze voelt gewoon aan wat ik van haar verlang en omgekeerd is dat ook zo. Knuffels zijn haar grootste passie, voeg daarbij nog een paar hondenkoekjes, een strandwandeling en wat lekkere brokken en je heb één brok pure liefde en dankbaarheid.

Bijgevoegde foto’s hoeven verder geen uitleg denk ik.
Vriendelijke groeten van ons beiden.
Fieke en Marie-Jeanne.






1 opmerking:

  1. Fijn dat ook Fieke haren draai gevonden heeft! En wij vinden het super om ook nieuws te krijgen van hondjes die al enkele jaren geadopteerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen