zondag 5 juni 2011

Een gouden mandje voor Faraon

Hallo iedereen,

Gisteren was de grote dag,op tijd mijn bed uit om zeker niet te laat te vertrekken.
Een dik uurtje gereden voor ik op de plaats der bestemming was"Faraon zijn opvangtehuis".
Onmiddelijk zag ik wat een lieve vent dit wel was,een beetje timide nog voor vreemde mensen maar onwijs lief voor zijn moeke Sonja.
Echt een pracht van een galgo,na een uurtje over en weer babbelen moest ik toch echt vertrekken.
Dus richting auto wat zijn moeke echt zwaar viel (zou in haar plaats ook tranen met tuiten huilen).
Maar heel de rit naar huis heeft hij zich heel goed gedragen,bij aankomst een hoop geblaf van mijn eigen honden.
Wat Faraon netjes genegeerd heeft en daarmee direct de rust hersteld heeft.
Alles is natuurlijk nog wat onwennig maar vanmorgen heeft hij toch lekker zijn potje opgegeten en hij houdt me met argusogen in het oog.
Maar dat komt wel goed, hij heeft gewoon weer wat tijd nodig en veel liefde.
De eerste foto's zijn er al ,vers van de pers.

Groetjes Nancy





3 opmerkingen:

  1. Dag m'n mooie prins Faraon,je bekijkt alles vanop een afstand, en ja je baasje gaat je ook niet uit het oog verliezen hoor!! Wat lig je daar toch zo mooi op de kussentjes op je prinsenbed!!! Het ga je daar goed in Westerlo, geniet nog van de mooie leuke jaartjes die je zeker tegoed hebt na zo'n hard leven in Spanje!!!

    Dikke knuffel en poot

    Moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Faraon, het gaat je goed ! Dikke knuffel Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de mooie Faraon. Ben je van Westerlo? Dan hoop ik je eens te ontmoeten. Ik ben ook van daar.Ik wandel elke namiddag in de Beeltjens...
    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen