zondag 10 juli 2011

Up-date Faraon

Hallo,

Hier weer wat nieuws van Faraon.
Onze grote man wordt elke dag een beetje zelfzekerder, als er voor hem vreemd volk op "zijn" terrein komt dan laat hij zich al horen met een paar korte zware blaffen.
Bij mij komt hij zelf zijn knuffels halen maar voor vreemde mensen is hij nog altijd zeer op zijn hoede.
"S avonds komt hij zachtjes duwen met zijn snuit als ik in de zetel zit en voegt hij zich lekker op mijn schoot alsof hij een klein hondje is!
Ook die plaats waar het vrouwke elke avond naar verdwijnt heeft hij al gevonden en is tegelijkertijd tot de conclusie gekomen dat hij daar op tijd naar toe moet om genoeg plaats te hebben om languit te kunnen liggen en tja de rest en het vrouwke moeten maar zien waar ze dan liggen.

Kortom Faraon is een schat van een hond die een aanwinst zou zijn voor ieder gezin , dus ik prijs mezelf gelukkig dat ik hem kan verwennen voor de rest van zijn leven.

Groetjes Nancy




1 opmerking:

  1. Ja prins Faraon, je hebt daar een prinsen-hondenleven, wat een verschil met Spanje, hier wordt je verwend, geknuffeld en met veel liefde omringd wat kan je dan nog meer dromen.... je hebt "je gouden mandje" meer dan verdiend na zoveel ellendige jaren !!!!
    je moeke

    BeantwoordenVerwijderen