woensdag 20 juli 2011

Niet meer zo kleine Lara

Hey,

Het is intussen een tijdje geleden. Vandaar dat ik een mailtje verstuur.
Ik ben volgens mams en paps al heel groot geworden. En ik eet de oren van hun hoofd.
Als ik nu buiten mag spelen dan dan ik al goed mee met men zussen Nieve en Iris. Springen, lopen, rollen en bollen met elkaar, ... het kan niet op.Het enige probleem is dat ik vaak van geen ophouden weet. In dat geval zal wel één van men zussen wel halt roepen. Ik ken ook al goed men naam. Als mams of paps me roepen heb ik da al goed begrepen. Ook een balletje terug brengen als mama en of papa deze weggooien begin ik ook al lichtjes te snappen. Verder doe ik geen pippi of kaka meer in huis.
Ik begin me op dat gebied verstaanbaar te maken. Juist is het wel zo dat ik snel buiten moet na een nachtje slapen want anders durft het vatje wel overlopen.
Sinds vorige week heeft papa me ook geleerd om te trap af te gaan. Het is nog wel wat op het gemakske maar het lukt toch al. Overal mag ik mee. Als mama en papa weggaan bij vrienden om te gaan eten of genieten van een gezellige avond bij vrienden mag ik altijd mee. Op dat gebied ben ik misschien wel een beetje verwend. Maar het is toch plezant. Je ziet dus dat het me hier goed afgaat.
Tot volgende keer

Groetjes
Kleine Lara (die groot aan het worden is)


Iris


Nieva


Layka


Lara

2 opmerkingen:

  1. Super he, ons kleine meisje wordt mooi in een liefdevolle omgeving, wat kan je als vrijwilliger nog meer wensen !! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve "kleine" Lara, wat zie jij er goed uit!!!! Dikke knuffels ook aan al je zusjes daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen