donderdag 11 augustus 2011

De eerste week van Little Duna

Hoi allemaal,

Hier verloopt alles super !
Duna is het hier al goed gewoon en wij kunnen haar niet meer missen.
We hebben iedere ochtend onze natuurlijke wekker, genaamd Duna, om 6u30, maar we staan met veel plezier op als je zo hartelijk begroet wordt !! Dus doen we een siësta overdag als onze kleine meid haar dutje doet :-)
Ze kan al flink het commando "zit" en "af", vanavond gaan we naar de hondenschool,
ik ben benieuwd. De tuin vindt ze super (zoals ik al zei kan ze een halfuur zitten turen naar de beestjes en de vallei), mijn ligbed is ook al ingepalmd en ook met Zoë
vlot het steeds beter (zie foto's) Volgens mij is ze al gegroeid, kan dat ?
Hoe oud was Otto weer ? Ze heeft alleen geweldig scherpe tandjes, dus daar werken we nu op dat ze niet steeds bijt en doorbijt.

Tot gauw,
Mira & co






3 opmerkingen:

  1. Tof dat Little Duna het zo goed doet.
    Dat ze scherpe tandjes heeft dat geloof ik graag, het is dan ook nog een pupje hé.
    Ze geniet duidelijk van het leven en jullie zoontje geniet ook van haar zoveel is duidelijk. Ze heeft dan ook een prachtig uitzicht daar bij jullie dus kun je haar geen ongelijk geven dat ze graag ligt te kijken naar de beestkes in de weides daar bij jullie. We zijn blij dat ze zo'n superthuis heeft gevonden.
    Groetjes,
    De huisbezoekster.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om te zien hoe goed ons kleine meid het stelt. Bedankt dat jullie haar een goede thuis willen geven. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan het broertje van Duna krijgen op 27 augustus. Ik kan niet wachten tot hij thuiskomt!

    BeantwoordenVerwijderen