donderdag 18 augustus 2011

Eerste keer een dagje mee met de oldtimer van papa‏

Hallo allemaal,

Ik laat nog eens iets van me horen
Ik mocht vandaag voor de eerste keer een volledige dag mee met papa en mama op stap met de oldtimer.
Men zussen Iris en Nieve waren thuis gebleven.
Ik was dus best fier dat ik wel mee mocht gaan.
Wat een belevenis! Ik had eerder al eens mogen meerijden maar vandaag heb ik toch weer wat nieuwe dingen mogen ontdekken.
Na een rit tot de bestemming kregen we een snoepje en wat fris water.
Dan zijn we begonnen aan een wandeling door het het volledige plein waar allemaal van die vierwielers staan.
Soms verschoot ik nog wel eens van het lawaai maar ik heb een goed voorbeeld gehad aan Leyka.
Als er iemand weet hoe ze zich daar moest gedragen dan is zij het wel.
Aan het begin van de wandeling heb ik een stok gevonden die me wel interessant leek. Papa heeft hem in twee gebroken omdat hij voor mij wat groot was om mee te sleuren. ik heb er een ganse dag mee rondgewandeld en gespeeld.
Eens we op het terras zijn gaan zitten kregen we ook een lekker beentje.
Tegen de late namiddag was men pijp uit en mocht ik wat gaan rusten in de auto.
Hoe ik ben thuis geraakt weet ik niet meer. Ik heb gans de rit geslapen.
Eens thuis aangekomen heb ik aan Nieve en Iris men stok getoond.
Ik heb hem dan gaan begraven in de tuin.
Men zus Nieve heeft er de wacht bij opgetrokken.
Zo kunnen we er morgen mee verder spelen. Weer een avontuur rijker.
Ik ben echt moe en ga nu dodo doen. Oogjes toe en snaveltjes dicht.

Slaapwel
Lara


Tuut!Tuut! Wroemhhh!Wroemhhh! Allemaal aan de kant want ik kom eraan


Flinke en mooie Lara


Dikke knuffel van de mama omdat ik zo flink was


Samen met zus Nieva de stok begraven

1 opmerking:

  1. Ik ben echt fier op jou...zo flink Lara, en ja als je raaf bent dan mag je altijd mee sè!

    BeantwoordenVerwijderen