woensdag 24 augustus 2011

Eros

Hoi iedereen,

Eindelijk een mailtje terug ! Het gaat heel goed met Eros , hij heeft zich al heel goed aangepast aan ons gezin. En zelfs ik zie dat hij al erg gegroeid is!! Nog even en hij is even groot als Rufo!
Het zijn echt wel maatjes aan 't worden! Rufo leert Eros alle kwaaijongens streken en Eros doet ijverig mee! En als ze alle 2 berispt worden zie ik die typische galgo-blik van IK WAS HET NIET HOOR !!! Verder meten ze zich voortdurend met elkaar en tot nu toe is Rufo nog de baas , maar ik denk dat dat niet meer lang gaat duren!
Waarschijnlijk komen we naar de volgende wandeling op 21 aug dan kunnen jullie zelf zien hoe het met hen gaat! Heel veel groetjes

Moniek








1 opmerking:

  1. Oh ... ik heb Eros gemist dan op de wandeling. Ons zusje Lara heb ik gezien maar Eros niet ... volgende keer misschien ? Groetjes en knuffel aan Rufo en Eros, Anita

    BeantwoordenVerwijderen