vrijdag 2 december 2011

Gusje

Hoi,

Met Gustje gaat het prima!
Hij is al helemaal thuis hier en goed ingeburgerd.
Ondanks de drukte van de verhuis en het vele werk en chaos dat dit met zich meebrengt, heeft onze Gust opmerkelijk snel zijn plaatje in ons gezin gevonden.
En ja hoor, hij loopt ondertussen trappen!
Met de kat is er geen beterschap, die blijft zich dik maken als Gust in de buurt is. Gust zelf reageert eigenlijk wel goed op de kat.
Hij kwispelt en is nieuwsgierig naar Wisper toe, maar zoals ik al zei,
de kat moet niets van hem weten en houdt zich voornamelijk in de veranda en op de kamer van de dochters op, want daar komt Gust gewoonlijk niet.
Verder is hij gewoonweg perfect!
Een grote fletsbol, dat wel!
Ook met de kinderen kan hij goed overweg,
maar van de kleinsten van mijn broer is hij wel wat bang.
Ook daar weer: lawaai en onverwachte bewegingen, dan is hij niet op zijn gemak.
Vanaf volgend jaar (januari) ga ik met de hondenschool met hem,
en na wat basistraining zou ik eventueel met hem eens flyball ofzo willen proberen om zijn conditie op peil te houden.
Als hij dat ziet zitten tenminste, maar het is ne speelvogel dus waarschijnlijk zal hij dat geweldig vinden.
Ik stuur met dit mailtje ook wat foto's door in bijlage.
Zo, dan weten jullie weer een beetje meer.
Laten jullie ook aan Dirk en Kristin weten dat alles goed is.
Misschien kunnen jullie de foto's forwarden?

Groetjes,
Ellen





2 opmerkingen:

  1. We zijn blij om te zien dat Gust(o) het goed heeft in zijn nieuwe gezinnetje!!
    Veel plezier nog lieve woef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet me goed te zien dat alles daar super gaat!
    En die kleine 'angst' die er nog in zit gaat er zeker en vast nog uit, was hier ook het geval! Gusje is echt een lieverd, geniet ervan, zo te zien voelt hij zich bij jullie helemaal thuis ;)

    BeantwoordenVerwijderen