zondag 18 december 2011

Little Duna‏

Hoi Galgo Aid vrijwilligers,

Met ons Duna gaat het geweldig !!
De kapoenen streken zijn er wat aan het uit gaan.
Ze luistert goed maar vooral als ze goesting heeft, karakter heeft ze !!
Het aanrecht in de keuken en de tafel blijven zeer aantrekkelijk terrein
aangezien ze haar snoet gewoon op het tafel legt,zo groot is ze al !!
Maar ze is prachtig mooi hé, we hebben geweldig succes met haar op straat.
Ze is wel nog steeds gehecht aan haar bench,
heb intussen wel een groot en luxueus kamermodel gekocht voor mevrouw (zie foto).
We waren onlangs aan zee op het appartement van mijn ouders en hadden enkel haar kussen mee (geen bench) en ze heeft heel de nacht rondgedoold,
ik ben de volgende dag een opvouwbare bench gaan halen,
die ik daar kan laten en ze was content !!
Mijn regel van "ze mag niet in onze mooie lederen zetel" heb ik ook al laten
varen, weliswaar enkel 's avonds bij ons en op haar matje.
Ze moet wel altijd op ons voeten kunnen liggen met haar kopje, kei schattig !
Wij zijn blij dat Duna op de kalender staat en de kalender is echt prachtig hé !
Alvast fijne feesten en tot gauw,

Mira & co



Geen opmerkingen:

Een reactie posten