zondag 19 februari 2012

Een happy end voor Zeta‏

Dag Iedereen van Galgo Aid,

Zoals beloofd een mailtje over Zeta's thuiskomst.
Vannacht heeft ze heel goed geslapen.
Ook de maaltijden verlopen heel goed, ze heeft duidelijk een goede eetlust.
In huis is ze soms nog wat onrustig, maar eens ze tot rust komt op een kussen,
slaakt ze tevreden geluidjes.
Deze morgen heeft ze enkele hondenspeeltjes verzameld in een mand,
wat me deed denken aan Lossie die dat ook doet.
Tijdens de wandelingen is Zeta afwisselend nieuwsgierig en bang.
Op het einde van onze middagwandeling begon ze al mooi mee te lopen zonder trekken
en was ze ook al wat minder paniekerig toen er auto's voorbij reden.
Ze heeft toen ook voor het eerst een plasje buiten gedaan,
de vorige waren binnen.
Hoopjes doet ze in de tuin of tijdens de wandeling.
Mijn greyhounds Aiko en Lossie zijn rustig en stil,
ze zijn precies ook wat onder de indruk.
Af en toe snuffelen Aiko, Lossie en Zeta aan elkaar,
maar echt contact zoeken ze nog niet met elkaar.
Maar ik heb de indruk dat ze elkaar accepteren,
en dat Zeta steun zal hebben aan Aiko en Lossie.
Zeta houdt meestal afstand van mij,
maar als ik naar een andere kamer ga, volgt ze me wel.
In bijlage nog enkele foto's van vandaag. Zeta is heel fotogeniek!

Groetjes en pootjes,
Elke, Aiko, Lossie en Zeta





Geen opmerkingen:

Een reactie posten