donderdag 1 maart 2012

Sevi

Hallo,

Het is intussen twee maanden geleden dat ik sevi geadopteerd heb.
In die tijd zijn wij al dikke vriendinnen geworden,
we kunnen elkaar al niet meer missen.
Zij is intussen al een beetje bijgekomen,
het pianospelen op de ribben behoord nu tot het verleden.
Zoals jullie op de foto's kunnen zien heeft zij een prinsesseleven.
Sevi komt altijd op de eerste plaats.
Ook als wij gaan wandelen, wat dagelijks toch gebeurt.
Krijgt zij goedkeurende blikken en uitspraken zoals mmm mooie hond,
is dat een ....., brave hond, rustige hond enz.....
Nu geniet ik tenminste ook nog wat van een beetje aandacht.
En dien ik mij meer op te doffen :-)

Overdag gaat ze mee naar de winkel waar ik werk.
Dan maakt ze kennis met de klanten gaande van kinderen tot oudere dames,
iedereen wilt knuffelen wat sevi natuurlijk niet onberoerd laat.
Doch zijn we streng en moet ze nog enkele regels naleven.
Maar ze is een beetje lui en verkiest het bureelleven boven de fashion.

Dus alles gaat goed en wij vermaken ons alle dagen. Met sevi nooit droeve momenten.







Vele groetjes en een stevige poot
Viviane en sevi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten