woensdag 16 mei 2012

Barby zoekt een Gouden mandje

Hallo lieve mensen,
voor ik mij verder aan jullie voorstel, wil eerst even melden dat de kleur van mijn mandje niet persé goud moet zijn, blauw, zwart, groen of ..... mag ook hoor;)

Mijn naam is dus Barby.
Ik ben een ongeveer 2 jarig meisje met een prachtig glimmend zwart vachtje.
Enkele weken geleden maakte ik mijn eerste vliegreis,
hopelijk was dit ook gelijk mijn laatste vliegreis want vond het wel een beetje eng hoor.

Toen ik pas bij mijn opvanggezin woonde keek ik eerste een beetje de kat uit de boom.
Maar ondertussen is mijn vertrouwen al flink gegroeid.
Ik wandel ook al mooi mee aan de leiband.
Maar het leifst van al speel en ravot ik met 1 (of meer) van mijn hondenvriendjes.
Om daarna zoals elke galgo lekker te rusten op een zacht plekje.

Als jij nog een "wat voor kleur dan ook mandje" voor mij hebt,
kijk dan voor verdere info op de Galgo Aid site

Lieve pootjes & likjes
xxx Barby




Geen opmerkingen:

Een reactie posten