zondag 17 juni 2012

Yello(w)

Hallo Iedereen,

Hier een berichtje van Yello...

Het gaat goed met mij!
Ben op controle geweest bij dierenarts Geert en mijn pootje is helemaal goed aan mekaar gegroeid
Toch is er nog geen reden tot volledige vreugde...
Want ik gebruik mijn pootje niet...
Mijn spieren zijn nl ook heel erg beschadigd en het is niet zeker of mijn pootje nog functioneel gaat worden.

Maar mijn opgewektheid is nog altijd hetzelfde hoor!
Ik mag intussen van dierenarts Geert ook lekker rennen op de kleine hondenweide.
Amai, dan moet ge mij zien vliegen dan!!
Heerlijk dat ik eindelijk die energie kwijt kan.
Ik blaf dan soms en draai rondjes rond mijn as van plezier,
wat kan het leven toch mooi zijn.

Ik ben geen veeleisend diertje,
wel ben ik aanhankelijk en hou ik van knuffels en van een speelkameraadje.

Wie weet wil iemand mij toch een Gouden Mandje geven waar ik zoveel over hoor,
ondanks mijn pootje

Groetjes en mss tot later


Even poseren voor de foto


Allé Bo speel mee met mij


Life is FUN!

1 opmerking:

  1. leuk om hem te zien genieten! als je de mogelijkheid heb om hydrotherapie te doen met hem zou het interessant zijn om te zien als hij zijn poot tijdens zwemmen gebruikt. de meeste doen het wel. wij duimen sowieso dat hij een geschikte thuis vindt!

    BeantwoordenVerwijderen