woensdag 7 november 2012

Nina zegt hallo‏

Hallo iedereen!

Ik ben het Nina (vroeger Sally).
Deze week is het 6 maanden geleden dat ik verhuisde naar mijn Gouden Mandje en daarom wilde ik nog eens van me laten horen :)
De baasjes zeggen nu en dan dat ze het gevoel hebben dat ik hier al jaren woon inplaats van maanden, ze zouden mij niet meer kunnen missen.
Jaja, ik heb hun hartjes in no time gewonnen hoor toen ;)

Soms ben ik wel een kadeeke zeggen de baasjes. Dat komt omdat ik, zoals het een echte dame betaamt, heel goed weet wat ik wil en zo nu en dan probeer ik eens of ik de dingen in huis niet een beetje meer naar mijn zin kan doen verlopen hihi! Maar helaas zijn de baasjes daar precies niet mee akkoord en tot nu toe werken ze dus niet echt met mij mee.

Maar verder ben ik een voorbeeldige meid hoor en daarom leggen ze me hier graag eens in de watten :)
Zo zorgt het vrouwtje altijd voor lekkere knabbeldingen voor mij. Elke dag krijg ik dan iets na mijn wandeling. De ene keer is het een varkensoor, dan eens een bullepees of dentastick of ... maar ik vind het allemaal superlekker en het is dan ook altijd snel op!
Sommige lekkere dingen krijg ik wel niet meer omdat ik er buikpijn van had. Je kon mijn darmpjes horen broebelen en lawaai maken tot een paar meter ver! Echt niet leuk :(

Mijn favoriete bezigheid is gaan wandelen! Daar krijg ik nooit genoeg van :) Het leukste is als we weg gaan met de auto om ergens te gaan wandelen, amai, dan ben ik nogal in mijn nopjes hoor! Ik krijg dan echt een 'smile' op mijn snoet zegt het vrouwtje.
Ik gooi ook graag eens mijn pootjes los in de tuin. Dan cross ik rond als een weerlicht en doe ik het vrouwtje haar hart vasthouden want ze denkt soms dat ik recht tegen de muur ga lopen hihi. Maar ik kan altijd op tijd stoppen hoor ;) Mijn speeltjes zwier ik dan ook eens goed door de lucht. Ik ben dol op zachte (pluche) speeltjes, liefst met een piepertje in. 't Vrouwtje had ook een paar van die plastiekerige speeltjes voor me gekocht maar daar moet ik niks van weten, zo'n vieze dingen bah!
Oh ja, knuffelen en aaitjes krijgen daar ben ik ook dol op natuurlijk! Vooral als ze op mijn buikje wrijven geniet ik mateloos! Zodra ze in de buurt van mijn buik aaien hef ik snel mijn pootje wat omhoog zodat ze er zeker goed bij kunnen.

Er woont hier ook nog een poes maar ze komt niet zo vaak meer binnen. Ik heb ze een paar keer achterna gezeten in de tuin en nu is ze een beetje bang van mij. Maar als ik ze in huis is bij mij en de baasjes dan doe ik niks aan haar hoor. Soms komt ze héééél dicht bij me als ik op mijn kussen lig maar ik doe alsof ik er niks van merk. Ook als ze buiten in de tuinzetel ligt te slapen en mooi stil blijft liggen dan loop ik haar gewoon voorbij. In vriendjes worden met de poes heb ik geen interesse maar ik doe ze ook geen kwaad en daar zijn de baasjes tevreden mee.

Ziezo, nu weten jullie weer hoe het ondertussen met mij gaat :) 't Vrouwtje zal nog een paar fotootjes meesturen van mij.









Lieve likjes van Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten