maandag 10 december 2012

Hanna (angie)

Wat zijn we toch blij met onze Hanna! Ze heeft zich inmiddels al goed gewend en aangepast. Ze is zindelijk, rent als een haas door de tuin en speelt volop! Samen met onze Morris gaat het ook allerbest. Famke onze poes vindt Hanna helemaal oke. Ondanks Famke Een keer flik heeft uitgehaald naar Hanna, weet zij nu haar plaats en ook dat ons poesje niet met zich laat sollen hihi. Hebben ze helemaal zelf opgelost.

Hanna is en blijft echter nog wat schichtig naar mijn man. Haar binnenlaten als ze buiten is, is een taak die de nodige tijd in beslag neemt. ook naar andere mannen toe is ze bang. Tja, dit zal nog wel even duren vrees ik.
Ik hoef haar maar 1 keer te roepen en ze staat voor me.....best sneu voor mijn man die zo zijn best doet.

Ook het wandelen aan de riem vindt ze nog eng. Ze doet haar behoefte dan ook nog steeds niet aan de lijn ondanks het advies van Viviane die ons als tip gaf, voorlopig steeds dezelfde route te lopen, wat we ook nog steeds doen. Misschien heeft iemand anders nog tips?


Alleen zijn gaat ook prima, ze haalt wel mijn stoffen kerstpopjes uit de kerstboom, maar ja....hihi als dat alles is!

We hebben ook een super oppas voor haar als we langer weg zijn zoals feestjes en partijen. Ze blijft dan overnachten bij Pol en Dorota (van Suri en Liena). Ze vindt het geweldig! Gewoon leuk om te zien. Dorota werkt bij ons 2 halve dagen in de week dus ze kent Hanna gelijk haar eigen Galgo's. En als ik werken ben dan is Dorota hier. Als dat niet goed geregeld is dan weet ik het ook niet meer.

Hanna kan inmiddels ook al trappen lopen. Ze loopt me de hele dag na....ze is vaak nog wat onrustig. Tijd heelt alle wonden.

Vandaag belde Caat (haar opvangmama) nog op om te vragen hoe alles gaat. Ze belt me zeker 1 keer in de 2 weken en dat kan ik erg waarderen. Caat is altijd erg begaan met alles en nog wat en heeft me al heel wat goede tips gegeven. Binnenkort komen ze Hanna bezoeken. Heel leuk.

Ik hoop dat ik je genoeg heb geïnformeerd. Jullie zijn altijd van harte welkom!



Groetjes,
Angela en familie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten